Lens Yapı YK Üyesi Mert Kutlu 'Konut alana yerli otomobil hediye ediyoruz'

‘Konut alana yerli otomobil hediye ediyoruz’

“Üreten Türkiye'ye güvenimiz ve desteğimiz tam. Lens Yapı olarak yerli otomobil satışlarına destek olmak amacıyla Şubat 2018 tarihine kadar Lens İstanbul projemizdeki sınırlı sayıdaki peşin 3+1 ve 4+1 dubleks daire satışlarında yerli otomobil hediye etme kararı aldık.” derken, sektördeki diğer inşaat firmalarının da yerli üretimin her sektörde artması gerektiği bilinciyle teşvik için ellerinden geleni yapmalarını belirtti.

Öncelikle Lens Yapı’yı bize biraz tanıtabilir misiniz?

Lens Yapı, 2015 yılında Aydınoğlu Grup, Mah İnşaat, Egal İnşaat ve ReniumYapı ortaklığında kurulan sermayesi güçlü bir şirkettir. “Güçlü bir şirketiz” diyorum çünkü; Lens Yapı’yı oluşturan kurucu şirketlerin her birinin yaklaşık 5 bin konutluk referansları bulunmaktadır. Ayrıca konut dışında geliştirdikleri alt yapı ve fabrika projeleriyle de sektörde haklı bir yer edinmişlerdir. Lens Yapı’nın ilk projesi için şu an içerisinde bulunduğumuz Lens İstanbul projemizdir.

Lens İstanbul projenizden bahsedebilir misiniz?

Kurtköy Yenişehir’de hayata geçirdiğimiz Lens İstanbul projemiz, Sabiha Gökçen Havalimanı’na sadece yürüme mesafesinde bulunuyor. 33 bin metrekarelik bir arsa üzerinde 200 bin metrekarelik inşaat alanı üzerinde yükselen projemiz 5 bloktan oluşuyor. 5 blokta 1163 dairenin bulunmasının yanı sıra 30 bin metrekare alana yayılan ve 85 adet dükkandan oluşan çarşımız da Lens İstanbul’da ön plana çıkıyor. Geniş peyzajı ve zengin sosyal donatılarıyla keyifli bir yaşam sunduğumu Lens İstanbul’da aynı zamanda yürüyüş parkuru, kreş, hobi bahçesi, sauna, SPA ve fitness salonu gibi spor ve sosyal yaşam alanları da yer alıyor. 70 bin metrekarelik bir alana sahip, 3 katlı otoparkımız da hem konut sahiplerinin hem de çarşıya alışverişe gelenlerin otopark sıkıntısını ortadan kaldırıyor. Lens İstanbul ile Kurtköy’ün en büyük konut projesini gerçekleştiriyoruz. Eylül 2018’de teslimatını gerçekleştireceğimiz projemizde 400 kişiye istihdam sağlıyoruz. Projemizde 1+1, 2+1, 3+1 dubleks ve 4+1dubleks daire seçeneklerini sunuyoruz.

Bostancı Deluxe yüzde 5 peşin ‘Önce otur sonra öde’ fırsatıyla satışa sunuldu

Yapıen İnşaat, İstanbul’daki ilk projesi ‘Bostancı Deluxe'ü lansmana özel fiyat ve ödeme koşullarıyla satışa sunuyor. ‘Önce otur sonra öde’ kampanyasıyla yatırımcılarının karşısına çıkan ‘Bostancı Deluxe’,yüzde 5 peşinat 120 ay vade imkanıyla da konut sahibi olmayı kolaylaştırıyor.

Dünyada bir ilk; Konutta İade Modeli (KİM) evinizi iade hakkı sadece AcarBlu'da

Acarlar Şirketler Topluluğu Yönetim Kurulu Başkan Vekili Erdinç Acar ‘Yarın taşınıp yaşayabileceğiniz AcarBlu’dan, lüks yaşamından, eşsiz manzarasından ve size sunduğu ayrıcalıklardan vazgeçemeyeceğinizi biliyoruz. Ama olur da insanlık hali evinizi 5 sene sonra iade etmek mi istediniz, paranızı geri ödeme garantisi veriyoruz. Biz vaatle maket üzerinden hayal satmıyoruz, yarın hemen yaşama başlayabileceğiniz AcarBlu’ya dilerseniz USD bazında %35 peşin ödeme ve şirket bünyesinde faizsiz 60 ay eşit taksitle ödeme imkanı veya dilerseniz TL cinsinden %50 peşin şirket bünyesinde faizsiz 36 ay eşit taksitle, sahip ol lüks hayatına hemen başla diyoruz. Özetle müşterilerimize USD veya TL bankasız, faizsiz ödeme imkanları sunuyoruz’

Büyükyalı’daki iyi yaşam, Fendi Casa imzasıyla buluşuyor…

Tasarımda dünya markası Fendi Casa, Büyükyalı’yla Türkiye’ye Geliyor!

Özak GYO, İtalyan zarafetini tüm dünyaya taşıyan Luxury Living Group ile dev bir iş birliğine imza atıyor. Bu işbirliğinin ilk adımı olarak, Luxury Living Group’un en önemli markası Fendi Casa, ilk kez Türkiye’de Büyükyalı ile bir gayrimenkul projesinde tasarımlarıyla yer alacak ve Fendi Casa ürün gamından ev sahiplerinin taleplerine uygun çözümler sunacak.